неделя, 10 април 2011 г.

Колежката



Много често като нямам какво да правя се замислям за времето като бяхме на училище. На всякъде беше пълно с мацки, мама и тате даваха парички и единствените задължения да си гледаме уроците. В свободното време, само секс ни се въртеше в главите. Аз така много заглеждах мацките в даскало, тук там се пробвах, тук там връзваше. Както и да е имаше някой мацки който колкото да ги гонех накрая ми се изплъзнаха. Една от тях беше Деси.
Деси беше 2 години по-голяма от мен, учеше същата специалност, запознах се с нея покрай общия ни учител по специалните предмети. Тя толкова му се кефеше, че идваше в нашите часове само и само да го слуша как преподава и да му се мазни, дали заради оценки беше целия цирк или искаше да го чука не разбрах никога. Та заговаряхме се от време на време, дали за учебния материал, дали се упознавахме по някакъв начин или играехме 4-ка белот, отбор 10 клас срещу отбор 12 клас. Абе не бяхме някви близки приятели ама като се засечем по коридорите завъртахме по някоя друга дума. На външен вид не беше кой знае какво, закръглено дупе, големи цици, не беше особена красавица в лицето, но пък имаше един скрит чар и мръснишки поглед. Винаги ходеше с едни широки деколтета, тя самата си признаваше, че много се гордее с гърдите си и дори да не харесва тялото си като цяло, това което харесва държи да го показва. Та тая кака много обичаше да се бъзика с моя клас, всички момчета и точехме лиги и тя само ни разиграваше, с по 2 майтапа ни караше да и тичаме по задника. В крайна на сметка никой не го огря, тя завърши и се изгуби някъде. Щеше ми се да съм се запознал по-рано с нея та да сме имали повече време да се упознаем ама какво да се прави, така било писано.
Станах аз 12 клас, навърших 18 и започнах да си търся работа. Взеха ме на едно място, фирмата действаше IT сферата. Отивам аз на работа и още първия работен ден какво да видя, Деси в офиса.
- Ти какво правиш тука?
- Ооо Роско, какво става с тебе, не сме се виждали толкова време, ела да те нагушкам.
Заговорихме се кой какво прави, къде се подвизава. Тя ми разказваше за това какво и се е случило след завършването, да го имам впредвид. За изпитите, за квартирите, за това да бъдеш самостоятелен, за университета, тя беше вече студентка и с работата тук се издържаше. Абе допадахме си един на друг и в работата се сработихме отлично. От време на време имаше неща в който тя запъваше и доста ме врънкаше да и свърша работата ама то и е простено, все пак е руса. Бяхме колектив от 3-ма човека като аз и тя бяхме новаците, 3-тия беше по старши и ни помагаше като закъсаме. Въобще си бяхме сплотени, работехме почти винаги 3-мата заедно, излизахме заедно по заведения и си се тачехме много един друг. Аз вече и бях мераклия на колежката, колегата обаче беше женен и не смееше да пипне.
Лека, полека се опитвах да и вляза под кожата, но тя както и в предишните годинки само се гъбаркаше с мене и си ме държеше на разстояние. Само си казвах на ум "някой ден ще ме подразниш толкова, че няма да можеш да ме спреш, само продължавай в същия дух". И така по едно време колегата имаше здравословни проблеми и трябваше да отсъства 2 седмици, което оставяше само мен и Деси в офиса. Е това ако не беше перфектното време да направя нещо по въпроса, няма кога иначе. Вече си бяхме само 2-мата в офиса и като останехме без работа си ъплътнявахме времето по какъв ли не начин. Гледахме филмчета заедно, играехме разни игрички, гледахме през прозореца и си приказвахме за нещата от живота. С течение на времето започнахме да флиртуваме малко повече от колкото по принцип. Тя имаше мания за мъжки дупета и дебнеше кога ще се наведа да ме опипа едно хубаво, аз пък си падах по големите и цици, та и аз попивах от време на време. Но само до там, никакви целувки, да не говорим за секс и т.н. Говорехме си за секс много често, кой както му харесва, кой какво е направил, разказвахме си един на друг и само се възбуждахме.  Въобще толкова надълбоко стигнахме, че аз знаех какво тя иска, тя знаеше какво аз искам, дет се вика само дето не го правехме. Започнахме да си ставаме близки, да се гушкаме и да си говорим на "мило" без въобще да имаме някакви сексуални взаимоотношения, дори не сме се целували. И така докато колегата се върне на работа.
Той виждаше, че с колежката сме близки и започна да подозира нещо, даже аз ако гледах на тая ситуация от неговата гледна точка, щях да съм сигурен "че тия двамата се чукат". Веднъж ме попита така насаме:
- Абе ти какво правиш с Деси, нещо работата ми намирисва.
- Ми какво да ти кажа, навивам я ама нещо ми се дърпа. Всичко друго ок, но като пробвам да си поискам ми се дърпа.
- Мен ако питаш, има една стара поговорка: "Там къдего си вадиш хляба, не си вади оная работа".
- Ти така говориш щото си женен (казах му аз и се засмях)
- И това е вярно(подхилква се), но ти го казвам като съвет, не ме разбирай погрешно, имай го на предвид.
Дните си минаваха, Деси упорите не искаше да ме пусне да стигна по-нататък, аз недоумявах защо. Знаех, че беше скъсала с някво гадже там обаче вече беше минало време. За мен това нейно упорство си беше мистерия в продължение на половин година.
Една вечер в офиса се бяхме събрали аз, Деси, колегата и един от малките шефове. Така казвахме на 3-ма човека които казваха на нас какво да правим, обаче баш шефа който даваше парите, им казваше на тях какво да правят. Малкия шеф беше голям пич, 2 пъти на мойте години, обаче акъла му не беше повече от моя. В смисъл такъв разбира си от работата, но див и с младежко мислене, правеше същите простотии който правех и аз. Всички си разказвахме някви вицове така към края на работното време, пък и беше петък, идваха почивни дни. По едно време малкия шеф предложи да излезем на ресторант, като завършек на работната седмица.
Отидохме в едно готино ресторантче близо до работа, поръчахме си бири и мезета и продължихме със забавните истории, майтапите, абе весела компания си бяхме. Бяхме на една маса за 4-ма, обаче местата бяха разположени 2х2, демек 2-ма от едната страна и двама от другата страна на масата. Деси и малкия шеф седнаха заедно и следователно аз и другия колега отсреща. Понапихме се с по няколко бири и по едно време видях нещо което малко ме шашардиса. Деси захапа малкия шеф по вратлето. Абе майтап, майтап, ама аз не съм раснал в гората, веднага ми се подреди цялата картинка. Значи Деси се чукаше с малкия шеф, той беше по зрял, повече парички изкарваше, водеше я по ресторанти, а аз вчерашен пикльо.. Значи така била цялата работа!
На другия ден колегата ми каза, че е знаел за това нещо и просто е било въпрос на време и аз да се усетя, но не искал да ми казва. Прав се оказа, ако ми беше казал нямаше да му повярвам, трябваше да се уверя. От тоя момент вече загърбих всякакви желания да я вкарам в леглото, каузата беше изгубена. Продължих да се държа по същия начин с нея с разликата, че сега вече знаех границите и просто играех нейната игра. Хванах се с една девойка от даскало, 8-9 клас обаче беше нимфоманка и ме скъсваше от секс. Трябваше да покажа на Деси, че с нея и без нея, купона ще върви. Започнах да закъснявам за работа защото всеки ден след даскало се клатехме с малката и не можех да смогвам на време за работа. Всеки ден и звънях да ме покрива някак си докато стигна до офиса. Минаха се сигурно 2 седмици с това темпо и отношенията и с малкия шеф нещо охладняха. Тя си ми каза, нещата не са потръгнали в посоката в която тя иска. И дните си минаваха, Деси нямаше другарче за секс и се побъркваше от нагон, аз пък почти всеки ден идвах на работа едва ли не изнемощял от секс. Направо си умираше от яд, как тя може да е на сухо а аз да се размазвам. Така няколко седмици и я виждах как още малко ще почука на мойта врата, ама "нека да види какво е". В живота когато причиняваш на друг нещо което не искаш на теб да се случи, рано или късно тъпкано се връща. Докато чаках да почука тя на мойта врата станаха едни промени във фирмата и не можахме да се разберем с шефа. Аз исках повече парички, той не ми даде, с цел да си останем в добри отношения си стиснахме ръцете и аз напуснах.
Деси остана на работа и пътищата ни пак се разделиха. Писахме си от време на време по скайп, но само толкова. След 1 месец я съкратиха от фирмата, беше дошла кризата и не можеха да задържат на работа. Вече и двамата безработни, аз бях скъсал мацката от даскало и започнахме все по-често да си пишем. Пак си говорехме мръсотии, пак почнахме да се гъделичкаме и по едно време си чукнахме среща. Да пийнем някъде както го правехме след работа, само че тоя път само двамата. Отидохме в едно заведение близо до НДК, поръчахме си бутилка вино и се хвърлихме в някакви диалози. С течение на времето, и с течение на чашите пак си стигнахме до нашата тема. Тя ми обясняваше колко била добра, как щяла да ми завърти главата, че след нея няма да намеря по-добра.
- Ей малчо, идея си нямаш с какво се занимаваш, играеш си с огъня.
Аз само се усмихвах лекичко и си пасувах. Със замаяни от виното глави почнахме да се бъзикаме кой как се целува и по едно време ми писна от нейните приказки и директно я целунах. Тя не се дръпна както правеше до сега, отвърна на моята целувка. Беще много страстна, движеше се бавно, разучаваше какво ми харесва, следеше моето темпо. Леко засмукваше долната ми устана и малко след това се опитваше да ме хапе, понякога леко се отдръпваше само за да усети колко бързо дишам. След тая страстна целувка от може би 2-3 минути се дръпна и започна да се облизва. Аз се облегнах и я попитах:
- Как беше, справям ли се за малчо?
- Явно съм те подценила, и ти криеш някой друг коз в ръкава. (усмихва се перверзно)
Докато си допием виното се поцелувахме още няколко пъти, оправихме сметката и тръгнахме да си ходим. Тя щеше да прекара нощта при баща си, който живееше близо до НДК. Тръгнах с нея да я изпратя, беше късно и не се знае дали някой откачен няма да и направи нещо. Вървейки покрай фонтаните на НДК я сграбчих и започнах да я целувам, започнах да я грабя за дупето, стисках гърдите и, тя не се дърпаше. Седнах на една пейка и тя седна върху мен. Разтворих деколтето и, започнах да смуча зърната и, тя се побъркваше, с една ръка стигна до дънките ми и започна да го масажира. Имах чувството, че ще го направим там на пейката.. бях убезумял от възбуда и не ми пукаше въобще. Наслаждавах се на огромните и цици, на набъбналите и зърна, пенисът ми беше корав като камък и едва се удържаше в дънките. Тя го усещаше и вече се усети на къде отиват нещата.
- Спри, нито му е времето, нито му е мястото.
Нямах какво да кажа, опитах се да продължа това което правихме но само получих още 5 мин. и тя вече ме подкани да тръгваме към тях. По пътя спирахме още няколко пъти, сядахме на други пейки, подпирахме се на някоя сграда и се натискахме като не виждали секс. Така я изпратих до тях, нацелувах я за последно и с последния автобус отпраших към къщи. През целия път до нас си мислех за това което се случи, не знаех да се радвам ли, или това е поредната нейна игра. В същото време топките вече ме боляха, след такава голяма възбуда нищо да не стане, лошо ми се пишеше. Докато стигна пропътувам половин София болката ставаше все по-силна и непоносима. Като слязох пред къщи ми идваше да се превия и да си отхапя топките. Едвам се качих по стълбите до вкъщи. В хола засякох баща ми който допиваше вечерната ракийка.
- Какво ти е? Защото ходиш така, сякаш са те били? Да не си се сбил някъде?
- Мани не питай.. от бой нямаше да ме боли толкова.
- Ахаа, каква била работата.(засмя се той) Не ти дадоха а?
- Нещо такова...(превивах се аз)
- Е нищо, ходи в банята да му биеш 2 шамара и си лягай, утре ще си като нов.(смее ми се)
Така и направих, добрах се до банята и макар да ми беше много трудно успях да свърша сам. Почувствах страхотно облекчение като свърших, сякаш топките ми бяха на път да експлодират и в следвашия момент напрежението намаля. Все пак, дори и по-слаба, още имаше болка, отидох да си легна и сигурно се въртях около 2 часа докато заспя. От една страна обмислях това което стана, от друга ме боляха топките.

Няма коментари:

Публикуване на коментар