понеделник, 16 май 2011 г.

Колежката 2

След въпросната случка с колежката почнахме да поддържаме връзка постоянно. Пишехме всяка вечер по скайп в продължение на часове. Предимно си разказвахме секс истории, кой какво правил, какви пози, на какви места. Тя говори, аз въздишам, аз говоря, тя въздиша. Направо се надпреварвахме кой по - мръсно ще говори, да се дразним един друг. Тя беше много опитна мацка ама и аз не се давах, един друг луди се правихме.
Минаха се седмица - две в чатове, после мръсни смс-и. Лека полека почнахме да се уговаряме пак да се видим, все единия беше зает и се уговаряхме 3-4 пъти докато накрая стане. Мене не ми се разкарваше по центъра, направо я навих да дойде до моя квартал, има едно готино кафе което исках да и покажа, а по - точно едно сепаренце в кафето. Беше масичка с диванче и 2 табуретки в края на заведението, само от 2 други маси се виждаше към нас, ама там почти никой не сядаше. Бях го измислил перфектно!
Дойде тя до квартала, нали цунkи по бузките "Как си, колко време не можем да се уговорим да се видим" Тръгнахме към кафето, бъзикахме се ала бала. Стигаме там, точно мойто сепаре свободно.
 - Какво ще пием? - питам аз
 - Как какво? Биричка!
 - Брей, кефиш ме така :)
Поръчахме по една наливна и порция картофки. И така си приказвахме общи неща до към края на втората бира. Започнахме пак лека полека да се целуваме. Тя се дърпаше от време на време, аз я поглеждам, тя с един мръсен поглед ме изпива, дразни ме само. Видях вече огъня в очите и, беше много разгонена. Почнахме да се опипване, на тоя етаж на кафето бяхме само двамата. То не бяха цици, то не бяха дупета, ама и аз пипам нея и тя мене. Човек ако ни види отстрани, разгонени пубери! Много ме възбуждаше момичето, луд ме правеше и редовно ми повтаряше:
 - Ей момченце, не знаеш с кой си се захванал, ще се опариш.
Аз само си мислех на ум "Ще ми паднеш ти някой ден..."
Така си се натискаме ние, забравихме бирите, сигурно половин час си отлетя ей така без да усетим. По едно време се освестихме.
 - Ще пием ли още? - пак питам аз
 - Е айде са, колко бири трябва да изпия да ме водиш у вас?
Лелеее глътнах си езика, как директно ми го изстреля, директно метнахме якетата, оправих сметката и към нас. По пътя почнах да се обяснявам, че няма нито пиене нито ядене в нас, да минем да вземем нещо от магазина.
 - Вземи по едно бира, тъй или иначе сме се подкарали вече. - ми каза
Взех 2 бирички от магазина и след 5 минутки вече у нас.
Нямаше никой, сестра ми щеше да спи в няква приятелка, майка ми на работа до 9, часовника по това време показваше 8. Мисля си "1 час, ние вече загряхме в кафето, няма к'во да се пазарим, тъкмо докато си дойде майка ми сме готови". Отворихме биричките, пийваме си, целуваме се, опипваме се, както си треа нали... Тръгвам аз да събличам блузката, отдолу се показаха напращелите цици стегнати в сутиена. Тъкмо ми се ококориха очичките и тя легна по корем.
 - Айде да ми направиш едно масажче, както едно време на работа.
"То няма време мацка, кога масажи, кога другото?!" Ядосах се малко на ум, ама аз я научих на тия масажи, са с мойте камъни по мойта глава. Отпуснах и малко раменете, гръбчето, ръчичките, ако имахме време щях да вкарам и някво мазило ама... к'во да се прави, другия път. Свалих и сутиена както си беше легнала, тя само се позахили. Започнах да я целувам по вратлето, по гръбчето, надолу по кръста.. тя само тръпнеше и стенеше лекично. Ръчичките ми пипаха на всякъде, тя не се дърпаше.
По едно време ми звъни телефона, гледам майка ми. Вече наближаваше време да се прибира. Вдигнах телефона и с другата ръка продължих да действам по дупето.
 - Майче вкъщи ли си?
 - Да, вкъщи съм си, ти кога се прибираш?
 - Сега чакам автобуса, до 20-на минутки съм в нас. Да взема ли нещо от магазина?
 - Вземи нещо сладичко и като се прибереш стой си в хола, аз съм с компания в мойта стая, не ни притеснявай.
Майчето е много разбрана и ми влезна в положение. Метнах телефона някъде из стаята и вече я обърнах по гръб, започнах да целувам гърдите и, тези огромни цици, мекички с големи ореолчета :P Направо се побърквах а тя като ме хвана за косата, направи ми прическата тип "бъркал в контакта". Така още мъничко и тя ме дръпна върху нея, завъртя се някак си и аз се оказах по гръб. Изправи се върху мен започна да целува по гърдите, да ми смуче зърната.... леле майко, тая верно ще ме изгори. Леко се спускаше по коремчето, започна да разкопчава колана, да дърпа дънките. "Ей сега ще я видим какви свирки прави, та толкова се надува." Ловко го извади от боксерките и започна да облизва лекичко само главичката, аз вече твърд като стомана. Много му е зарадва, почна да го поема първо само от върха, после до половината, беше ми казвала, че може целия, но в случая не посмя. Толкова добре го правеше, засмукваше и едновременно гъделичкаше главичката с език. Вече всичко около мен беше гръмотевици и светкавици, гледах в тавана и не можех да си повярвам на късмета, просто се наслаждавах на удоволствието без да казвам гък. Вече бях тръгнал да свършвам, тя го извади от устичката си и започна лекичко да го масажира с ръце, повдигна се и вкара език в гърлото ми, без да спира да работи с ръце. Изведнъж ми дойде идеята да и го сложа между циците. Моментално я грабнах и я метнах по гръб, застанах така, че дупето ми беше някъде на корема и. Тя се ухили:
 - Искаш да ми го сложиш между циците а?
 - Ооо да!
Грабна го и веднага го постави на точното място, стегна циците си с ръце и аз започнах леко да се движа напред назад. Малкия леко се подаваше над гърдите и, тя погледна палаво и изплези езиче, при всяко подаване го близваше по главичката, сякаш го поощряваше да продължава. Аз продължих в същия бавен ритъм докато тя не си повдигна главата и вече успяваше да го лапне. Не знах къде се намирам, усетих как губя равновесие и лицевите ми мускули вече изстръпнаха от възбуда, бузите ми трепереха и ушите ми горяха.
Подпрях се с 2 ръце на стената зад нея и ускорих леко темпото. Отново ми дойде да свършвам.
В същото време майка ми се прибра, чух как тропа в хола, слага някви чанти по масата, включва телевизора. Бях стигнал много надалеч, нямаше какво друго да направя освен да свърша. Тя пое всичко без да гъкне дори, напълних устичката и се легнах до нея. Вече и ръцете ми трепераха, тогава разбрах какво е мъжки оргазъм. Тя такава седеше с пълна уста и ме гледаше с поглед от типа "къде ти е банята?"
Аз веднага загрях какво иска:
- Банята е като минеш през хола, и през коридора направо.
И тогава като ме напуши един смях.. майка ми беше още в хола, как да и каже едно "здравей". Само си извъртя очите сякаш казвайки "видяло се е" и преглътна мойте плувци. Още повече ме напуши смях, почнах да се хиля.
 - К'во ми се хилиш бе, току що ти глътнах спермата. - шепти такава, да не чуе майка ми от другата стая.
Исках да и кажа нещо ама се заливах от смях. Подадох и биричката да прокара.
 - Как е на вкус, аз не съм си го опитвал.
 - Ми май си пил кафенца днеска...
 - Да да, пих 3 кафета през деня! - и продължавам да се хиля
От там и двамата се хилихме известно време, ситуацията беше култува! Облякохме се лека полека и тръгнахме към хола, запознах я с майка ми, 2-3 бързи изречения и тръгнах да я изпращам. Изчаках с нея  автобуса и пак се натискахме на спирката.
Прибрах се в нас щастливец, не бяха ми правили такава страхотна свирка, просто не предполагах че може да е толкова хубаво.

Следва продължение...

Няма коментари:

Публикуване на коментар