неделя, 10 април 2011 г.

Курва


Беше зимна вечер, навън переше здрав сняг. Някъде към 1:30 след полунощ си стоях на компютъра както повечето вечери. По-рано през деня се прибрахме от село със сестра ми и бяхме изкарали по някой лев от баба, дядо, чичо. Големи сме вече ама си ни обичат хората и тъй като се виждаме по 2-3 пъти в годината, всеки път бутаха по някой лев за да имаме желание пак да ходим на село. И нали седя си аз и се чудя какво да направя, имах към 120лв в джоба и малко ме човъркаше отвътре.. Първо си мислех да пия нещо и да подкарам колата по София, често ми се случва да правя какви ли не простотии за да си вдигна малко адреналина. Бързо се отказах от идеята, тъкмо бях платил акт за превишена скорост, един месец без книжка щях да умра. И седя и си мисля... треа да има адреналин, да похарча някой лев ама да не ми пипат книжката. И изведнъж ми прозря, отдавна мислех да ходя на курва, беше ми мерак да пробвам за тръпката, да видя какво да е да си плати човек за секс.
Идеята ми се въртя не повече от 10 мин в главата и вече се обличах да излизам. Имах презервативи в колата, отбих се през бензиностанцията да сипя 20лв гориво и отпраших по околовръстния път. Бях минавал много пъти по него защото живея близо до него и долу горе знаех къде има жрици на любовта. Карах с 80-90км/ч и отвътре вече сърцето ми щеше да изскочи. Едно вълнение.. хем ми се ебе, хем ме е шубе. Не мислех за риска от болести, опитвах се да си представя каква ще кача в колата, дали някоя по дърта и опитна, дали някое по младо девойче, в крайна сметка реших че щом това им е работата която и да кача ще ми завърти главата.
Вече подминах пътния възел на кв.Симеоново и след минутка щях да съм на кръстовището за Бистрица, там съм виждал няколко пъти една руса на около 30, много ми я хвалеха. Минавам през кръстовището, оглеждам се тук там, нямаше я. Викам си "или е с клиент, или е почивка". Продължавам аз по-нататък и стигам до кино Арена, там срещу Технополис също се въртяха едни такива младички, винаги съм си мислел, че са студентки. Оглеждам се аз на познатото място... дет се вика "няма кой да напсува човек". Спрях край пътя и си мисля "абе май тая вечер не е за курви, 2 места минавам и няма ни една, сигурно е знак отгоре да се прибирам и да го оставя за друг път". Да ама вече бях тръгнал, до сега толкова вълнение на вятъра ли да иде. Газ на Голф-чето и се насочих към Горубляне, минах кръстовището с караулката и на 150-200м след него "О небеса!" Имаше курви!  :grin:
Спрях до тях и гледам една по-дъртичка и една младичка. Истинските жени са си палавници и опитни обаче малката ме грабна веднага. Беше едно леко мъргаво девойче, сякаш беше ходила на солариум. Аз си знаех, че тена си е естествен ама както и да е. Беше висока, може би 1.75, с дълги крака обвити в един чорапогащник и една късичка поличка, която скриваше точно това което продаваше. Като добавим сладкото лице и красивите гърди направо си беше трепач.
- Здравей малкия, търсиш ли забавление?
Започна да говори по-голямата.
- ОК, казах аз. - Какво ще ми предложиш?
- 15 свирката 30 секс, и ми се усмихна по един мръснишки начин.
Да ама аз си бях харесал другата която стоеше в страни и си гледаше в краката. Погледах я аз малко и викам:
- Айде питай колежка ти дали иска да се повози.
Тя отиде при момичето и каза няколко думи и тя директно дойде и се качи в колата.
- Сега на къде? казвам аз.
- Ми как на къде, нали ще правим секс?
- Е ще правим, ама тука на пътя ли?!
- Аааа ми, дай тука малко по-напред и там ще свиеш в дясно.
Подкарах аз и след около 50-100 метра свих в някаква черна улица която отиваше на някакво поле. Озовах се до едно дърво и по-нататък път нямаше. "Абе тая къде ме докара, тука от всякъде се вижда, не ми треа някой да ми свети". Ама беше тъмно, светлините на колите бяха далече и си викак "к'во пък, ако ще е гарга, да е рошава".
- Какво искаш? попита ме тя.
- Да пробваме с една свирка, ако ми хареса ще си помисля за друго.
- Е защо не искаш секс?
- Просто искам да те видя как правиш свирки, парите ги имам, ако се постараеш ще изкараш парички.
Подадох и 20-чка и тя ми е оправда, че няма да ми върне. "Да не ти пука" и казах аз и махнах с ръка. Държах се мило, сякаш бях качил някое гадже, все пак момичето е излязла на студа тука, сега ще ми лапа оная работа за некви си 15лв, няма да се правя на идиот.
Оставих аз колата да работи и усилих парното на макс. Събух си дънките и моя приятел вече беше скочил, мацката лапна един презерватив и с устни ми го постави. Искаше ми се поне свирката да е без презерватив ама какво да се прави, те работели само с презервативи. Започна да лапа малко, по малко, после поемаше все повече. Както ми беше легнала в скута започнах леко да я галя по дупето и да се наслаждавам. Тя намаше нищо против  да я опипвам, приех го като бонус към сделката. Имаше страхотен оформен и стегнат задник, усещаше през дрехите. Леко и плавно преместих ръката си на гърдите и, бяха не особено големи, но оформени и стегнати. Определено бях уцелил 10-ката в избора. Тя имаше много умели движения с уста, гъделичкаше главичката с език и леко масажираше топките с ръка. Личеше си, че иска да свърша по-бързо, обаче аз пък правех всичко възможно да се задържа. След около 10-на минутки вече усетих, че наближавам финалната права и свърших без да я предупреждавам, все пак за какво е тоя презерватив. Тя продължи да го лапа още половин минута с което моето щастие вече беше гарантирано. Изправи се и ми подаде кърпичка да се избърша, не очаквах... чак и кърпички дават. Изхвърлих презерватива навън и се поизчистих. Излегнах се гол на седалката а тя ме попита:
- Ще правим ли още нещо, че времето ми е ограничено?
- Хареса ми свирката, айде събличай се да минаваме натам.
- Е ти току що свърши, ще го вдигнеш ли?
- Това не е твоя грижа.
- Първо паричките.
Тя ми върна 20-те и аз и дадох 50. Започна малко по малко да сваля дрехите си, като опъна крак на жабката щях да се побъркам. Аз след по-малко от минута ще се навра между тия страхотни крака, ей така без свалки и без никакви усилия! Нямах търпение! Тогава вече като я загледах гола бях сигурен, че това момиче няма 18, беше сигурно с година-две по-малка от мен. Както и да е, ще я чукам тъй или иначе. Тя се качи върху мен и започнахме с едни леки движения, но някак си не се получаваше номера, хем седалката назад, хем на нея неудобно, хем и на мен ми беше някво криво.
- Скачай отзад.
Метнах я на задната седалка и застанах на колене на пода, висящото и дупе от седалката беше точно на оная ми работа. Сега вече беше доста по-удобно и за мен и за нея и се започна клатенето. Аз само напипах дръжките на задните врати и си викам: "Е те сега ще ти изкарам ангелите!" Имаше страхотна страхотна тясна и обръсната путчица. Без заигравки направо почнах да я клатя стабилно, тя ме хвана за дупето с 2 ръце и още повече ме напъваше. Е тогава почувствах силата с мен, когато мацка ме хване за дупето по време на секс откачам! Блъскам аз колкото може по навътре, в последствие колко се може по-бързо, беше мокричка и вървеше като влак по релси. Така около 10-на минути аз лашка, тя пъшка и стене. Мислех си "Дали наистина и прави кеф или такава им е реботата, бе дреме ти, давай смело" Сменихме вече позата, тя легна по дължина на задната седалка и отпусна едното си краче на пода, аз по същия начин легнах върху нея с един крак на пода. Бях във вихъра си, какво да обявснявам, голям кеф. По едно време нещо ми дойде да я целуна, просто до сега не бях правил секс без целувки и милувки. Само доближих устни до вратлето и в последния момент се усетих, щеше да стане фал. Изправих пак глава и без да забавям темпото се стремях към финала, всеки пак бях свършил вече веднъж и втория е малко по-трудно. Парното работеше на пълни обороти и в колата вече беше адска жега, аз потен, тя потна, пъшкахме вече и двамата.
- Времето ти привършва, ми каза тя.
- Колко още ми се полага?
- Имаш още 5 минутки.
Вече трябваше да дам всичко което е останало в мене за да свърша. Вкарвах го целия, мощно и колкото се може по-бързо. С гадже никога не ми се беше налагало да се напъвам да свърша, така че не се получаваше това което исках. Свършиха ми 5-те минутки и без да ми напомнят се дръпнах от нея(сам се усетих, не ми се даваха още 30 кинта, пък камоли някъв сводник да дойде от някъде и да ми набие шамарите). Тя започна да се облича а аз запалих една цигара, много добре ми дойде след тия преживявания. Изпуших цигарата и се облякох и аз набързо, подкарах колата към мястото от което я взех.
Оставих я при нейната колежка с пожелания за лека и доходна. Обърнах колата към къщи, усилих музиката на макс и настъпих педала. Имах страхотно настроение, отворих шибедаха и запалих още една цигара. Чувстото беше уникално, току що правих секс с момиче което не съм виждал никога преди, няма да я видя никога повече, без свалки, без заигравки, просто секс, дори не и разбрах името. През целия път до вкъщи се радвах като малко дете. Стигнах вкъщи, паркирах колата и тихичко се промъкнах вкъщи. Никой не беше усетил, че съм излязал, никой не ме усети и като се прибирах. Пуснах си едно филмче и си легнах с умивка на лицето.

Няма коментари:

Публикуване на коментар